top of page

Javi Pérez Vidal: Els meus objectius més propers són afrontar la temporada 2017 i quedar entre les c


Em dic Javier Pérez Vidal. Sóc alumne de segon de batxillerat de l'itinerari de Ciències socials. Faig motociclisme de l'enduro, que és una modalitat que es practica a camp obert i també a cobert. Vaig començar als 4 anys, perquè el meu pare era molt aficionat. El meu primer club va ser Moto-club Constantí, però actualment estic a Amics Moto-club La Selva del Camp.

M'ha ajudat la meva família que m'ha impulsat en aquest esport. A mesura que m'he anat fent gran, m’han influït moltes persones, tant espònsors com amics que m'han ajudat a fer això possible. El meu espònsor des de fa tres anys és MG Moto Sports, una botiga de Cambrils que està al costat de la via del tren.


LLEGIU-NE MÉS.

Notícies
Entrades recents
Etiquetes
No hay tags aún.
bottom of page